Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Nisan 2010 Cuma

Notlar ve bazı sorular

NOT 1: Hiçbir ilçe belediye başkanlığının 1 yıl değerlendirmesini yazmamıştım. Ancak Buca’ya değinmek istiyorum. Öncelikle değerlendirme toplantısını sadece basın mensupları ile sınırlandırmadığı, halka açıldığı için doğru yaptı Tatı. Seyhan Mahallesi’nde yeniden yaptırılan Şehit Jandarma Komando Er Oğuz Kızak Parkı’nda yapılan etkinliğe şehit erin ailesi de davet edilmişti. Özfatura döneminde yaptırılan parktan o zamanlar şehit ailesinin haberi bile olmamıştı.

NOT 2: Bazı Büyükşehir belediye bürokratlarının haklarında yazdığım yazılar nedeniyle yargı yoluna gitmeyeceklerini, farklı şekillerde öç almayı planladıklarını öğrenmiş bulunuyorum. Herkes burada, ben de buradayım. Yargı yoluna gitmek kolay değil tabii ki, eldeki kanıtlar nedeniyle… Olaya farklı şekilde müdahale etmek ya da ettirmek istiyorlar ise, onlar da burada, ben de buradayım… Görelim güçlerini… Harekete geçmezler ise, ben bu sütundan açıklayacağım isimlerini teker teker…

NOT 3: İzmir Büyükşehir Belediyesi’ne yeni bir suç duyurusu geliyor. Belediye Meclisi’nde alınan kararların usulü üzerine… Yerel Yönetimler Yasası’na göre mecliste her maddenin ayrı ayrı tartışılması ve oylanması gerekiyor. Ancak İzmir’in oylama şekli ilginç… 1. maddeden 15. maddeye kadar oylanıyor, kabul mü ret mi diye soruluyor ve kararlar toplu olarak kabul ediliyor. Bakalım bu suç duyurusuna ne karar verilecek?

NOT 4: Herkes bana soruyor, ben de Büyükşehir Belediye Başkanına sorayım. Hatay Caddesi ne zaman kapatılacak ve açılabilir ise açılacak? Kapatma nereden nereye kadar yapılacak? Kapatılan koskoca cadde için alternatif yollar nerelerdir? Bunlar kamuoyu ile ne zaman paylaşılmayı bekliyor?

NOT 5: Yaz yaklaşıyor. Körfezin, gökdelenler yapılacak bölgesi kokmaya başlayacak. Kokunun engellenmesi mümkün değil. Çünkü sistem iyi çalıştırılmıyor. Bundan sonra da çalıştırılmayacak. Büyükşehir Belediye Başkanı geçtiğimiz yıl Gediz’in denize dökülen eski ağzına yeni bir kanal açılacağını ve buradan su değişimi yapılarak körfezin daha hızlı temizleneceğini iddia etmişti. Bu çalışma hangi aşamada?

NOT 6: Jeotermal A.Ş.’de görev değişimi gerçekleştirildi. Eski MTDA Bölge Müdürü şirketin yeni genel müdürü oldu. Gözüm tabii ki bu şirketin üzerinde olacak. Kocaoğlu’nun yakın çalışma arkadaşının bu görevden uzaklaştırılmasında, oynanılan etkin rolleri bildiğim ve dikkatle gözlemlediğim için bu konuda yaşanacak gelişmeleri de takip etmem gerekecek.

NOT 7: Urla ilçesinin plan notlarının Büyükşehir tarafından hiçbir değişikliğe uğramadan aynen kabul edilmesi, İzmir’de birçok çevrenin gözünden kaçmamış. Bu konuda harekete geçecek adam sayısı azımsanmayacak kadar fazla. Yakında kamuoyunun gündemine gelecek önemli konulardan biri olacak Urla…

NOT 8: Kocaoğlu’nun son günlerde çok sinirli olduğu gerçek. “Her şeyi ben bilirim” diyor, her sorumluluğun altına giriyor ise yapacak bir şey yok. İlginç bir yönetim tarzı… Ancak bu tarz adama adres değiştirir…

NOT 9: Nisan ayı bitti, metroda hâlâ deneme seferleri başlamadı. Yoksa bize söylenilen Nisan 2010 değil de Nisan 2011 mi?
 

YENİGÜN 30 - 04 - 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder