Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Ocak 2010 Pazartesi

İl tartışması başladı

Bornova kongresi Enver Dündar’ın oldu. Ekibin ve özellikle Kocaoğlu’nun desteğini alan Enver Dündar hem de iyi farkla ipi göğüsledi.
Böylece kongreler bitmiş oldu. Nalbantoğlu, Kocaoğlu ve ekip gerçekten önde. Özellikle de metropolde.
Ya il kongresine nasıl gidilecek?
Ekibin adayı Nalbantoğlu mu olacak?
Ekip Nalbantoğlu’nu bırakıp bir başka adayı mı öne çıkaracak?
Nalbantoğlu tek aday olarak mı çıkacak?
Tek aday çıkması halinde yönetim listesi ve kurultay delegasyon listesi kimler tarafından hazırlanacak?
Bu konuda Nalbantoğlu, “Listeyi ben hazırlayacağım” der ise karşısında kimleri bulacak?
Çok bilinmeyenli bir denkleme doğru gidiyor il kongresi.
Aslında tam olarak söylemek gerekir ise Nalbantoğlu’nun Bornova kogresini kazanması kendisi açısından iyi olmadı.
Belki de ileriki günlerde “Keşke Bornova’yı kaybetseydim” diyebilecek?
Baykal’ın bu süreçte nasıl davranacağı ise önümüzdeki günlerde belli olacak.
Kongre sonrası Kocaoğlu’nun “Eşkıya dünyaya hükümdar olmaz^” şarkısı ile girmesi ise ilginç. Kocaoğlu sütten çıkmış ak kaşık ise, CHP içindeki eşkıyaları merak ettim.

NOT 1: Gazetecilere saldırı olmuş Bornova kongresinde. Herhalde iki tarafın anlaştığı tek nokta bu olmuştur. Gerçi bazı gazetecilerin kongrede taraf oldukları da ayrı tartışma noktası.

NOT 2: Mehmet Ali Susam’ın konuşma metni ilginç geldi bana. U dönüşü mü görüyorum yoksa gelen önemli bir uyarı çerçevesinde geri çekilme süreci mi bu? Belki de gidişatı gördükten sonra sadece kendi kararıdır Susam’ın.

NOT 3: Kocaoğlu ilginç bir kişilik. “Hem “Yanlış yaptım. Taraf olmamalıydım” diyor, hem “Eğer genel merkez bu kongreyi Enver Dündar’ın kazanması halinde iptal ederse, istifam hazır” diyor. İyi de nereden istifa edecek? Tamamen mi bırakacak belediye başkanlığını, yoksa CHP’den mi istifa edecek? Nedir bu böyle sürekli “İstifa ederim” tehdidi… Edin, ne olacak? Sizden daha iyisi mi yok ortada?

NOT 4: Kocaoğlu’ndan bir başka iddia. “Bir ilçe başkanı büyükşehir çalışanlarına, “Kocaoğlu sizi işten atar ise, sizi işe ben alacağım” demiş. Bu davranışa çok içerledim.” Bu biraz kahvehane köşelerindeki dedikodulara benzemiyor mu Sayın Kocaoğlu… Eğer bu kadar emin iseniz açıklayın ilçe belediye başkanının ismini. Ya da lütfen Münip’in kahvesine şu sıralar fazla uğramayın. Dedikodulardan aşırı etkileniyorsunuz.

NOT 5: Adana Seyhan ilçe kongresi de olaylı geçti. Genel merkezin Adana geneline yaptığı müdahaleyi de dikkate aldığımızda hala “Ortada herhangi bir çatışma yok” demek bana biraz pembe dizileri hatırlatıyor.

YENİGÜN 25 - 01 - 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder