Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Aralık 2008 Cuma

Bravo Kocaoğlu

Deniz Baykal gitti ancak söyledikleri hakkındaki yorumlar hala tükenmedi. Tabii İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu’nun CNN Türk’teki konuşması ve Anadolu Ajansı’na verdiği açıklamalar da bu yorumların tuzu biberi oldu. İlginç bir darbe de Cumhuriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Hikmet Çetinkaya’nın gazetedeki sütunundan geldi. Çetinkaya aldığı bilgiyi okurlarıyla paylaşarak, Kocaoğlu’nun yeniden aday olmayacağını bildirdi. Sayın Çetinkaya’yı bu sütundan şiddetle kınıyorum. Benim alanıma girmiş durumda. Şunun şurasında ahkam kesiyor, durum değerlendirmesinde bulunuyor, İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı’nı eleştiriyorduk.
Ama şimdi elimdeki oyuncağı alınan çocuk gibi hissediyorum kendimi.
Kocaoğlu’na bir önerim olacak bu sütundan. Canlı yayına çıktığınızda lütfen, “Ben Deniz Baykal’ın yanındayım. Kendilerini tek tutarım” diye düşünün. Ve bu düşünceleri sürekli empoze edin kendinize. Aksi taktirde başka yollara sapıyorsunuz ki o yollar çıkmaz sokaklar…
Televizyon programının yapımcısı Ahmet Hakan bile sizin, “Belediye başkan adaylığı genel başkanın iki dudağının arasında” tespitinizi, “Aman adam şimdi muhalefete başlayacak, benim programımdaki bir gafı yüzünden adaylığı tamamen ortadan kalkacak” düşüncesiyle nasıl evirip çevirdiğini vallahi kendi kulaklarım ile duydum. Gerçi sadece ben duymadım. İzmir’de cümle alem duymuş bu durumu.
Yine de İzmir Büyükşehir Belediye Başkanımıza haksızlık yapıldığı kanısındayım. Anadolu Ajansı’na verdiği mülakatta Kocaoğlu daha gerçekçi ve partili gibi duruyor. En azından “Benim yerime bir başkasını koyarlarsa hiçbir yere gitmem, partim için çalışmaya devam ederim” diyor ki, bu tespit Deniz Baykal’ın elini rahatlatıyor. Yani partili olarak doğru söylüyor ancak bir aday adayı olarak yanlış yapıyor.
Bu noktada CHP’liler adına kendisine bir bravo borçlu olduğumuzu şahsen bu sütundan bir daha belirtmek isterim.

NOT 1: Bu metroya hala inemedik. Hasan Tahsin’in bizden gizli ineceğine dair bazı söylentiler var ortada. Ağabeyi onu daha önce biten ve kullanıma açılan Üçyol – Bornova hattına indirip “İşte Hasan, bazı yezidler yazıp duruyor, bak ne güzel bitirdik” diyecek, Hasan Tahsin de karanlıkta nereye indiğini bilmediği için “Abi çok güzel olmuş. Ben bunu bir kaleme alayım. Bazılarına yanıt olsun” yorumunda bulunacak.

NOT 2: İTO seçimleri için Alaattin Yüksel’in adaylık hazırlığında olduğunu bu sütunda daha önce ortaya koymuş, hatta aday olduğu taktirde özellikle bazı CHP’lilerden sorun yaşayacağının da altını çizmiştik. Anlaşılan Alaattin Yüksel bu koltuğu çok istiyor. Bunun için çalışmalara ciddi şekilde başlamış durumda. Toplantı üzerine toplantı bile düzenliyor.

NOT 3: İTO üyesi şirketlerin bilgilerine ulaşmak Alaattin Yüksel’in adaylığı gündeme geldikten sonra zorlaşmış. Bu demektir ki İTO Başkanı Ekrem Demirtaş seçim çalışmalarına başlamış.

YENİGÜN 05 - 12 - 2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder