Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Ekim 2009 Çarşamba

Esti, gürledi

CHP İl Başkanı Rıfat Nalbantoğlu ile önceki gece görüştüm. Kendisinin benimle gece buluşması konusunda bir çekincesi olmadığını, kendisini aramadığım için görüşmediğimizi söyledi ve başladı anlatmaya. Bu tespitler önemli; başka yerde bulamazsınız. Ayrıca Nalbantoğlu’nun gece buluşmalarında benden çekinip çekinmemesini gerektiğini bu tespitler üzerinden ölçebilirsiniz:
1 – Neden CHP yazmayıp, jeotermale kaçıyorsun? Elinde CHP için yeterince bilgi mi yok? Yoksa istediğin bilgilere artık ulaşamıyor musun?
2 - Kongre sürecindeki tek aday benim. Benden başka aday olmaz. Kimse karşıma çıkamaz.
3 – Hepimiz genel başkanımıza bağlıyız. Genel sekreterimize bağlıyız. Yukarıda benim için tam anlamıyla bir mutabakat var.
4 – Bazı arkadaşlar il başkanlığı konusunda hayal görüyor.
5 – Aziz Kocaoğlu otursun oturduğu yerde, hiçbir şeye karışamaz, karıştırtmam.
6 – Tüm ilçe başkanlarımız kongreler sonrası görevlerine devam edeceklerdir. Bornova hariç. Orası değiştirilecek.
7 – Alaattin CHP’de yok artık. Olamaz da...
8 – Karşıyaka eski ilçe başkanı Ertam Özen’in arkasında çok durdum. “Hata yapma” dedim. Ama o yaptı. Bundan sonra kesinlikle karşısındayım.
9 – Karabağlar milletvekilleriyle aram çok iyi. Süper...
10 – Buca’da hiç sorun kalmadı. Her şey iyi gidiyor.
11 – Üzerinde çok durduğun Jeotermal A.Ş. Genel Müdürü görevinden alınmalıdır, alınacaktır.
12 – Beni aramaz isen bilgi alamazsın. Ben aramam, sen arayacaksın.
Yukarıdaki tespitlerin kongreye hazırlanan CHP İzmir’de bir hareket yaratacağı kesin. Ben gazetecilik görevimi yaptım, il başkanının gece yaptığı net tespitlerini sizlere ilettim. Bu açıklamalardan sonra birileri devreye girer mi, girmez mi bilemem. O partinin kendi iç sorunu...

NOT 1: İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin düzenlediği Kültür Çalıştayı’nda yaşananlar ilginç. Cumartesi sabahı çalıştay başlamadan önce bir aile fotoğrafı çekiliyor. Genel Sekreter Yardımcısı Serpil Baran ve Sosyal İşler Daire Başkanı Hülya Güven fotoğraf çekimi için grupla birlikte ilerliyor. Yanlarına gelen basın danışmanı Hanzade Ünüz, “Siz fotoğraf karesine girmeyeceksiniz, başkanlık talimatı” diyor. İki üst-düzey belediye bürokratı bu uyarıdan ciddi şekilde rahatsız oluyor. Bu konuşmayı biraz uzaktan takip eden diğer Genel Sekreter Yardımcısı Ali Rıza Gülerman, olayı protesto ediyor ve çalıştaya katılmayıp salondan ayrılıyor. Basın Danışmanı Hanzade Ünüz’ün bu tavrı kendisinden mi kaynaklanıyor yoksa Kocaoğlu mu böyle istiyor, bilemiyoruz. Hanzade Ünüz’ün geçtiğimiz hafta Kocaoğlu ile tartıştığı ve bir hafta işe gelmediği ayrıca odasını topladığı da bir başka gerçek.
NOT 2: Balık Hali konusunda adım atılıyor. Ancak küçük... Sanırım Kocaoğlu benim üzerinde durduğum konuları ağırdan alıp, farkettirmeden halletmeyi tercih ediyor. Şu sıralar İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı’nın isteyeceği en son şey, yazımın bir yerinde “Ben yazdım, Kocaoğlu yaptı” tespitinin bulunması.

NOT 3: Kocaoğlu’nun iki yakın çalışma arkadaşı Alaattin Yüksel ile İlknur Denizli’nin aralarının açık olduğu gelen bilgiler arasında. Yüksel’in ayrıca Kocaoğlu için yakın çevresine, “Zaten beni dinlemiyor. Onun yaptığı her şeyin ise benden kaynaklandığı sanılıyor. Bu ilişkiden sıkıldım. Bundan böyle kendisinden uzak duracağım. Ne yaparsa yapsın” dediği kaydediliyor.
 
YENİGÜN 28 - 10 - 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder