Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Mayıs 2010 Pazartesi

Vahim ötesi

CHP Parti Meclisi listesi beklediğim gibi çıktı. Kılıçdaroğlu’nun istediği iki-üç isim, Haluk Koç’un desteklediği birkaç isim dışında listenin tamamı Önder Sav ekibinden oluşuyor. İzmir’de ise Kocaoğlu’nun istediği üç isim ekstra olarak PM’ye girdi.
"Dağ fare mi doğurdu" diye soracak olursanız yanıtım net olacak.
Ortada bir dağ yok. Dolayısıyla olmayan bir dağ fare doğuramaz.
Kılıçdaroğlu iyi adam olabilir. Ancak lider olabilmek farklı bir iş ve Kılıçdaroğlu’nun bu işin altından kalkacağına ihtimal vermiyorum. Bugün için Kılıçdaroğlu’nun çevresinde bir hale oluşmuş olabilir. Ancak yarından itibaren bu hava böyle devam etmez.
Genel Sekreter Önder Sav yeni genel başkanın çevresini öyle bir örgülemiş ki, Kılıçdaroğlu lavaboya gitmek için bile izin istemek zorunda.
"İzmir’i temsil edenler arasında bir İzmirli var mı" diye sormak gerekiyor.
Var mı?
Emin değilim ama galiba yok.
Çok sayıda telefon alıyorum hayal kırıklığı yaratan liste dolayısıyla...
Herkes aslında genel başkanın Önder Sav olduğunu, Kılıçdaroğlu isminin sadece halka yönelik kullanıldığı bir dönemi yaşadıklarını ifade edip şu tespiti yapıyorlar: “Yakında olağanüstü bir kurultay bile yaşanabilir."
Deniz Baykal ne yapacak?
Bir süre Antalya’da kalacak, yeni dönemi izleyecek ve suyun olması gereken mecrasına akmasını bekleyecek.
Zaten kısa zamanda bu listenin içeriğinde tartışma başlayacaktır.
Dedeman Otel’de önceki gece yaşanan kavgayı da dikkate aldığımızda partide sürecin hayli hareketli geçeceği kesin.
Bu sıralar partide yükselmek isteyenler var ise haberim olsun.
Ben kendileri hakkında olumsuz yazar isem, mutlaka yükselirler.
Durmak yok yola devam.
Ben buradayım, kenara çekilmek gibi bir derdim de yok.


YENİGÜN 24 - 05 - 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder