Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

31 Mayıs 2010 Pazartesi

İzmir uçmaya hazırlanıyor

Ekip partinin tamamında gücü eline geçirdi.
Bundan sonra bakış açılarına göre dizayn çalışmalarına başlayacaklar.
Kendilerini tebrik etmem gerekli, ilk kez kartlarını bu kadar açık oynuyorlar. Bu da iyi bir şey… Saklamanın, arkadan dolanmanın gereği yok. Zaten benim bildiğim ekip arkadan dolanmayı hiç sevmez!
Bundan sonra ne olacak?
İzmirlileri fazla bekletmeye gerek yok. Proje ortada ve düğmeye basıldı bile.
İşte genel seçiminde birinci ve ikinci bölgenin milletvekilleri sıralaması. Bir yıl içerisinde sıralama değişebilir ama isimler değişmez. Sıralamanın değişimi kimin ne kadar bağlılık göstereceği ile doğru orantılı olacaktır.
Birinci Bölge: Abdürrezzak Erten, Mehmet Süne, Abdül Batur, Rıfat Nalbantoğlu, Yüksel Demirsoy, Murat Bakan, Semra Tanülkü, Kadir Sinan, Salih Erkek, Uğur Yelekli, Ednan Aslan, Mahmut Esat Aslan ile Önder Sav’ın Ankara’dan göndereceği bir isim. Mardin’de geçen dönem kazanamayan PM üyesi Mahmut Duyan’ın ismi geçiyor kulislerde…
İkinci Bölge: Tahir Şahin, Kemal Anadol, Şener Erol, Murat Haluk Öncel, Sema Tunç, Hıdır Akgün, Ali Demirel, Remzi Palabıyık, Sedat Uzunbay, Zikri Dursun, Özlem Şan Oğuzhan, Çetin Altındağ ve genel merkezden gelecek bir isim. Büyük olasılıkla Bitlis eski il başkanı, PM üyesi Azmi Yıldız.
Dikkat ettiğiniz gibi Birinci Bölge’de halen milletvekilli olan Güldal Mumcu’yu kaleme almadım. Önder Sav partinin genel başkanı bile olsa Mumcu’nun İzmir’den vekilliği nafile.  Ankara ve İstanbul’a kaydırılması olasılığı yüksek…
Tabii dizayn burada sona ermez… Devamı var.
Ekip sağlam milletvekillerini Ankara’ya gönderdikten sonra yeni kurultaya hazırlanır ve İzmir il örgütünün başına kadim dostum Nuri Batıhan’ı getirir. Nuri il başkanı olur ise nasıl muhalefet yapacağımı gerçekten ben de bilmiyorum. 
Bitmedi…
Yerel seçimlere yönelik hummalı bir çalışma sergileyecek ekibin büyükşehir adayı şimdiden belli.
Karabağlar Belediye Başkanı Sıtkı Kürüm.
Kürüm’ün yerine Karabağlar’ın başına şimdiki ilçe başkanı Birol Ağırbaş’ın, Buca’ya Tuncay Taştan’ın, Bornova’ya Adnan Hocaoğlu’nun, Karşıyaka’ya Erkan Güldoğan, Konak’a ise Mehmet Şerif Demir’in getirileceği kesin gibi…
Bayraklı konusunda adım atıp atmayacakları Bayraklı Belediye Başkanı Hasan Karabağ’ın göstereceği performansa bağlı.
Karabağ’a buradan tüyo verelim. Ekip sıkı bağlılık ister. Özellikle Önder Sav ve Abdürrezzak Erten’e… Gerisi makara tukara...
Evet, ekip ile İzmir uçmaya hazırdır.
Ancak uçacağı yön neresi olacaktır?
İşte maalesef orayı öğrenemedim.
Öğrenince sizlerle paylaşırım.

NOT: Bugüne kadar hiç spor kulübü başkanı arkadaşım olmamıştı. Ama ilk kez oldu. Sürpriz bir şekilde Karşıyaka Kulübü’nün başına gelen Hüseyin Çalışkan’a buradan tebriklerimi iletiyorum.     


YENİGÜN 31 - 05 - 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder