Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Mart 2010 Pazartesi

Dağınık bir durum…

Ekibi ve ekip şeflerini arıyorum. Daha doğrusu ekibin dik duruş mantığını arıyorum.
İl Genel Meclisi CHP Grup Başkanvekili adayı telefon görüşmesinde şöyle diyor: “Ben ekibin adayı değilim. Ekibin şefi milletvekilini ve ekibin önemli belediye başkanını aylardır görmüyorum. Ekip ile bir bağlantım yoktur.”
Daha soru soracağım Mahmut Esat Aslan’a… Ancak arabası ile trafikte seyir halinde olan Aslan, bir polisin uyarısı ile cep telefonunu kapatmak zorunda kalıyor şu sözlerle: “Tamam memur bey, haklısınız. Hemen kapatıyorum… ”
Ortada pratik çözümler var. Atarsın telefonu yan koltuğa… Önemli bir konuşma yapıyorsan, yüksek sesle derdini anlatmaya devam edersin. Ya telefondaki Önder Sav olsaydı?
Bir kaçıştır sürüyor ekipten. Dünün ekip üyeleri, bulundukları koltuklara ekibin liderleri tarafından getirilenler, bugünlerde “Ekip mi; o da ne? Bizim kendileri ile geçmişte de bugün de bir alakamız olmamıştır” demeye başladılar. Neyse ki, bazı arkadaşların ekibin güçlü olduğu dönemde çevrelerine hava atmak için Facebook’a koydukları fotoğraflar, kanıt olarak aslanlar gibi duruyor. İşin siyahı beyazı önemli değil. Siyaseti bunun üzerine kurgulamak da çok yanlış. Önemli olan duruş şekli… Ekip şefinin de bu gelişmeler üzerine açıklama yapmamasını şiddetle kınıyorum. Şöyle “dik duruş, onurlu siyaset, omurgalı davranışlar” üzerine bir şeyler duymak isterdik, Bizi mahrum etmesin değerli fikirlerden…

***

Cuma akşamı İzbeton’un yeni genel müdürü Ali İçhedef görevden ayrıldığı Jeotermal A.Ş.’nin çalışanlarına Balçova Termal’de bir veda yemeği verdi. Yemekte konuşurken gözleri dolan İçhedef, Jeotermal A.Ş.’de bir aile olduklarını ve kimseyi unutmayacağını söyledi. İlginç… Benim elimde de bir yıl önce yapılmış bir kayıt var. Yine bir yemek, yine Jeotermal A.Ş. çalışanları, yine Balçova Termal tesisleri. İçhedef o günkü konuşmasında çalışanlara şunları söylüyordu: “Aklınızı başınıza alın. Yoksa bu ekonomik krizde nerede iş bulursunuz.” İzbeton çalışanlarına ve büyükşehirdeki sendikaya bu sütundan şahsen duyurulur. 2008’de yapılan kalorimetre ihalesi kayıtları ise ayrı bir tartışma konusu. O konuya Jeotermal A.Ş.’nin yeni yönetimi belirlendikten sonra gireceğiz. Umarım bu kez hata yapmazlar. Locaya ise bir İzmirli olarak sadece teşekkür yolluyorum. Kocaoğlu’na teşekkürü ise bir borç bilirim. Yeni bir ilgi alanı yarattı bize. Çok eğleneceğimiz kesin. Umarım İzbeton’daki arkadaşlar da kayıt tutmak konusunda iyidirler. Ancak bu kez görüntülü istiyorum lütfen, teknoloji ilerledi artık.


***

Gaziemir İlçe Başkanlığı tarafından CHP’den atılmaları isteği ile İl Disiplin Kurulu’na sevk edilen 15 Gaziemirli CHP İzmir İl Başkanı Ekrem Bulgun’u ziyaret etti. Göreve geldiğinde beri birlik beraberlik mesajları veren, partinin büyümesi için çalışma yapılması gerektiğini söyleyen Bulgun’un bu ziyarette neler söylediğini merak ediyorum doğrusu. Yeni göreve başlayan İl Disiplin Kurulu’nun da elindeki dosyayı bir an önce inceleyip bitirmesi ve birlik mesajları çerçevesinde adım atması gerekiyor. Bunun tersi bir karar, Gaziemir İlçe Başkanı’nın kongredeki hal ve tavırlarının yeniden tartışılmasına neden olur… Bu durum da Gaziemir İlçe Başkanı Yüksel Demirsoy’un isteyeceği en son şeydir sanırım. Tabii kurultay sonrası oluşacak yeni dengelerde kimin nerede olacağını şimdiden söylemek mümkün değil. Deniz Baykal’ın ulusal medyada verdiği “değişim” mesajlarını da iyi okumak gerekiyor. Baykal hayli mesaj veriyor… Ve de çok doğru yapıyor…
YENİGÜN 15 - 02 - 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder