Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Haziran 2009 Cuma

Kocaoğlu olmadan asla

Bugün yazı yazmakta zorlanacağım gibi. Yoksa, “Kocaoğlu’nun Çin ziyareti nedeniyle 10 gün kapalıyız” ibaresi mi koydursam.Neyse o zaman değişik konular üzerine notlar kaleme alayım da “Süleyman neden yazmadı” denmesin.Ancak şu gerçeğin de altını çizmek gerekiyor. Kocaoğlu olmasa ben ne yapacağım. Kendimi büyük boşlukta hissedeceğim gibi. Kendime sürekli yazıp çizecek yeni politik figürler bulmak zorundayım.

NOT 1 : Milliyet Ege Gazetesi köşe yazarı Feyzi Hepşenkal, Volos yazım üzerinden İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu üzerinde denemeler yapmış. Sevgili Feyzi, ben Yunanca okuyabildiğim için Kocaoğlu’nun Yunanistan gezisi üzerine belge ve bilgi topladım. Şimdi kendileri Çin’de. Lütfen sen de Çince öğren. Kocaoğlu’nun Çin gezisine Çin kamuoyunun yaklaşımını öğrenelim.

NOT 2 : Volos ziyaretinin asıl organizatörü CHP İzmir İl Başkanı Rıfat Nalbantoğlu’nun tebliğine ulaştım. Tabii ki resmi siteden indirerek... Hem de İngilizce. Ancak bu kadar önemli bir tebliği İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin İzmir kamuoyuna sunmamasını yadırgadığımı şahsen bildirmek isterim.

NOT 3 : Pazartesi akşamı saat 18.00’de yapılan CHP İzmir il yönetiminde hayli tartışmalı dakikalar yaşanmış. Bir il yöneticisi ile il başkanının hararetli konuşmaları 100 dereceyi aşınca, devreye diğer il yöneticileri girmek zorunda kalmış, Sorunun üzerine soğuk su dökülerek olası bir kick box denemesi engellenmiş.

NOT 4 : Ege mason listesi elime ulaşınca bilmediğim isimleri şöyle bir taradım Google’dan. Çoğu okumuş, prof bile olmuş isimler. Ancak benim dikkatimi çeken nokta bu isimlerin yüzde 60’ının Ege ilavelerinin birinde yazı yazan bir ismin köşesinde yayınlanmaları oldu.

NOT 5 : Hasan yine Yunanilere bindirmiş. Hem de Midilli Valisi’nin üzerinden. Midilli Valisi Pavlos Vogiatzis Türk dostu bir politikacıdır. Teyzesi de Bornova’da yaşar. Yanlış anlama uzmanı Hasan Tahsin bu konuyu da ters okumuş sanırım. Pavlos bugün Hilton Oteli’nde Türklere Midilli Adası’nı tanıtacak. Bana göre Yunanistan’da gitmeye değer önemli adalardan biri Midilli. Hasan bir taraftan bindiriyor da, Eylül ayında Ekrem Demirtaş’ın daveti ile Girit’e gideceğini kamuoyuna ifşa etmiyor. Ben edeyim bari.

NOT 6 : İnternette, “Buca’da enteresan buluşma” başlıklı bir haber dolaşmadan ben yazayım. Önceki akşam küçük bir grup gazeteci ile birlikte Buca Belediye Başkanı Ercan Tatı ile yemek yedik. Tabii ki ilginç notlar var elimizde. Zamanı gelince açıklarız.

NOT 7 : İnternette bazı illerde yayınlanan gazeteleri okumaya çalıştım. Özellikle kente gelen ve giden valiler ile emniyet müdürleri konusundaki yorumları yakalamaya çalıştım. İzmir bu konuda özel bir yere sahip. Giden valiler ve emniyet müdürleri için ağlayıp, yeni gelenler için tek sevinen kent burası. Ancak adamlar gittikten sonra onları yerin dibine sokan da bu kent yine. Daha doğrusu İzmir’in gazetecileri bu mavradan hayli hoşlanıyorlar.

YENİGÜN 26 - 06 - 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder