Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Ekim 2008 Cuma

Halkla birlikte

Deniz Baykal bugün İzmir’de… Sabah 10.30’da İzmir milletvekili M. Ali Susam’ın okul açılışını yaptıktan sonra İzmir’de dolaşacak. Belediye otobüsüne binecek, esnafla konuşacak, caddelerde yürüyecek, halkla yakın temas içinde olmaya çalışacak.
“Çalışacak” diyorum…
Çünkü yerel seçimlerde İzmir’deki koltuklara talip olanların sayısı ortalama 3 binin üzerinde. Eğer Deniz Baykal şehir turunda aday adaylarının arasına sıkışırsa, değil İzmir halkını, gökyüzünü bile göremez.
Burada bütün görev CHP İzmir İl Başkanı Kemal Karataş’a düşüyor. Karataş da bu işleri iyi bilir…
Aslında açılışta olmak gerekli… Deniz Baykal’ın aday adaylarına bakışını, tavrını görerek bir şeyler yorumlayabiliriz belki…

***

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı belediyedeki üç sızıntıyı arıyormuş. Çevresine bakmadan arıyorsa zorlanır. Bence bu işin kimlerden çıktığını araştıracağına şu metroyu gezdirse… Biz de metroyu bitirmeye çalışan Bozoğlu firması yetkilileriyle konuşsak. Tabii bulabilirsek. Buradan yineliyorum. Ben ve sanırım tüm gazeteciler Hatay-Üçyol metro hattının biten bölümlerini kendi gözleriyle görmek istiyorlar. Böylece gerçekten ne kadarının bittiğini, daha ne kadar kazılacağını, metro hattında herhangi bir “yamukluk” olup olmadığını netleştirebiliriz. Tabii ki metro ihalesini alan Bozoğlu firma yetkilileri de bize gerekli açıklamaları yapacaklarsa…

***

Televizyonda birkaç hafta önce Keçiören Belediye Başkanı Turgut Altınok ilçesindeki teleferik açılışını yaptı. Bildiğiniz gibi daha önce de Eyüp Belediyesi, Haliç’ten ünlü Pier Loti’ye teleferik hattı kurmuştu. Aslında şehir içinde teleferik hattı denince akla gelen ilk örnek Balçova’daki teleferikti. Nedense bu teleferik hattı Büyükşehir tarafından bakıma alındı. Hala bakılıyor.
Yenilenmesi konusunda ihaleler açıldı, ihaleler iptal edildi, yeni ihalelere başvuruldu vs… vs… vs… Üstelik tüm Türkiye’nin ihtiyacı olan teleferiklerin vagonları Atatürk Organize Sanayi’ndeki bir fabrikada üretiliyor. Sonra beni eleştiriyorlar, neden Kocaoğlu’nun çalışkan, başarılı ve dürüst bir belediye başkanı olduğunu kabul etmiyorsun diye. Ne yapayım? Hangi tarafa dönsem, geciken, bir türlü bitirilemeyen ve hatta işin ortasında vazgeçilen bir dizi proje ile karşılaşıyorum.

NOT: Bugün rahatım… En azından okuyucu sayımda hayli artış olacağını biliyorum. Bunun için de pek tabii İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu’na sizin huzurlarınızda şahsen teşekkür ediyorum. Gördüğünüz gibi hep eleştirmiyorum.

YENİGÜN 24 - 10 - 2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder