Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Ağustos 2009 Çarşamba

Ben mi haksızım?

Basında öyle inciler okuyorum ki, bir an düşünüyorum, “Acaba ben mi haksızlık yapıyorum” diye. Belki ben gerçekten haksızımdır. Belki büyükşehir çok çalışıyor da ben Bangladeş’te yaşadığım için olayları tam olarak kavrayamıyorum.
Belki İzmir tarihinin en üstün adamına karşı anlaşılmaz bir hasmane tutum içerisindeyim. Bunu da sadece kıskançlığımdan yapıyorum. Belki o bir narsist değil. Aslında narsist benim de bu suçu ona yükleyip kendimi temize çıkarmaya çalışıyorum.
Belki Kocaoğlu’nu öven yazarlar haklıdır. Belki onların zeytinyağı fabrikaları vardır. Benim olmadığı için yağ üretme şansım olmamıştır. O nedenle kızgınımdır.
Bilemiyorum.
Bildiğim tek gerçek var ama.
Bugüne kadar yaşananları alt alta eklediğimde teorik olarak benim haklı olduğum gerçeği.
Bir Allahın kulu Kocaoğlu’nun son 4 yılda açıkladığı metro bitiş tarihlerini kendi demeçlerinden çıkarsa ve kaleme alsa neler çıkar neler…
Ya da söz verip de başlamadığı, halk tabiri ile işkenbe-i kübradan attıklarını.
“Cek” ler “cak” lar üzerine kurulu bulunan proje yumağını.
Olmadı mı?
Abi-kardeş projesine katılan aileler ve çocuklar ile konuş.
Bakalım Büyükşehir’e göre tarihe geçen sosyal projeden yararlananlar ne diyorlar?
Çocukları bu projeden ne kadar etkilenmiş, başarı çizgilerini ne kadar artırmışlar?
Yine mi olmadı.
Rakı masasında konuşulanlara bir bak. Ya da özel sohbetlerde dile getirilenlere.
Ben özel sohbetlerde olmadığım için bilemem.
Ancak Hasan Tahsin bir yazmaya başlasa, özel konuşmaları.
Kişiler üzerine yapılan tespitleri, kullanılan tanımlamaları…
İşte o zaman İzmir’de yer yerinden oynar.
Kimse de geri döndüremez başlayan süreci.
Hasan yazar mı?
Vallahi daha fazla damarına basılır ise yazar. Yazmasını da bizzat ben desteklerim. Mecra önemli değil. Her yerde yazılır ve okunur böyle bir yazı.

NOT 1: İzmir’e öyle bir proje geliyor ki, böyle bir proje maalesef Büyükşehir’de yok. Onlar “Kimi nereye yerleştireceğiz” derdinde olduğu için başka işler ile ilgilenmiyorlar. Aslında başdanışman Bilgin Erünal’dan başarılı projeler bekliyorum ya bakalım. Belki Kocaoğlu’nun proje sıkıntısını o doldurur!

NOT 2: Cavit Akın ve oğlu üzerine gelen bir mektup gözlerimi yaşarttı. Biraz araştırayım. Gerçeklik payı var ise aynen buradan yayınlayacağım.

NOT 3: Sayın Çakmur, durmayın… Asıl sizin işiniz İzmir, gücünüz İzmir olmalı. Çakma İzmirliler ile düelloya devam. Gerçi Buca’da yeni imara açılan şöyle yüzyıllık ağaçların altında 700 metrekare 3-5 villanız olsa fena mı olur hani. Bakın siz hala kayınpederinizin yazlığına gidiyorsunuz. Yaptırın bir iki saray yavrusu Urla’da, bakın keyfinize değil mi?

YENİGÜN 26 - 08 - 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder