Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

12 Haziran 2009 Cuma

N’olacak şimdi

Dün CHP il yönetiminin tekzibini alınca, “İşte doğum günümde bana verilecek en iyi hediye” diye düşündüm.
“Sn. Abdi KARAGÖZOĞLU Yenigün Gazetesi Yazı İşleri Müdürü…
Gazeteniz köşe yazarı Süleyman GENCEL ’in 29 Mayıs 2009 Tarihli ve "Tesadüfi Konuşma" başlıklı köşe yazısının son bölümünde "Not 1" de yazmış olduğu ve "Son günlerde bazı il yöneticilerinde hararetli çalışmalar görüyorum. Özellikle Büyükşehir ihaleleri ile ilgili olanların sayıları artmaya başlamış" cümlesi yer almaktadır.Öncelikle, yalnızca İzmir’ de on binlerce üyesi bulunan CHP’nin İl Yönetim kurulu üyelerinin tamamını zan altında bırakmıştır.Kaldı ki, CHP İzmir İl Yönetim Kurulu üyeleri ihale takipçisi gibi gösterilerek, kamuoyu önünde hem yöneticilerimiz hem de partimiz küçük düşürmek istenmiş ve yazıda ima ederek de olsa hakaret ve suçlama yapılmıştır.
CHP İzmir İl Yönetim Kurulu üyelerinin her biri saygın ve toplumda sayılan insanlardır. Yöneticilerimizin, köşe yazısında belirtildiği gibi ihale takipçisi ve iş takibi yapan kişiler gibi gösterilmesi kabul edilemez bir durumdur. Bu türden suçlamalar yapmak, insan onuruna ve kişiliğine direk olarak saldırıdır. Cumhuriyet Halk Partisi İzmir İl Yöneticilerinin tamamının İzmir için çalışan dürüst, saygın ve ilkeli isimlerden oluştuğunun altını bir kez daha çizerek; Yazıda konu hakkında hiç bir gerçekçi kanıt veya belge sunulmadan, sadece tüm yönetim kurulu üyelerimizi zan altında bırakmak için yazıldığı anlaşılan suçlamalar ve buna bağlı olarak CHP kimliğine yapılan saldırılardan dolayı tüm hukuki haklarımızı saklı tutarak, tarafınıza ve Gazeteniz Köşe Yazarı Süleyman GENCEL’ e gönderdiğimiz bu tekzip metninin Süleyman GENCEL’ in yazacağı ilk köşe yazısında, Gazetenizde yayınlanması hususunun; Gereğini rica ederiz. CHP İzmir İl Yönetimi Adına Hüseyin Mutlu Akpınar, CHP İzmir İl Sekreteri”
CHP İl Başkanı Rıfat Nalbantoğlu ile birlikte tam 21 kişi CHP İzmir il yönetimi. Öncelikle Yenigün’ün Genel Yayın Yönetmeni Abdi Karagözoğlu’nu tenzi-i rütbe yapmışlar ve Yazı İşleri Müdürlüğü görevine indirmişler.Bir cümle yazmıştım. Bir çuval açıklama göndermişler. Yani nottan tekzip yedim ya. Bu biraz şuna benziyor. Eğer yaptığınız tespite birileri çok bağırıyorsa bilin ki en çok bağıran en fazla işin içinde olandır.
Neyse yazdığım cümle için bazı il yöneticisi arkadaşlar, “belgen var ise yayınla, o zaman icabına bakarız” dediler. Rüşvetin, iş takipçiliğinin belgesi öyle her zaman kolay bulunmuyor. Zaten bu tür işlerin belgesi olsa ve bu belgelere kolay ulaşılsaydı, Türkiye’nin yarısı konut ve işyeri, diğer yarısı ise cezaevi olurdu. Neyse bu tekzipten de anlaşılacağı gibi bundan böyle gözüm CHP il yönetiminin üzerinde olacak.Bu işlerden gerçekten rahatsız olan il yöneticisi arkadaşlara buradan sesleniyorum. Elime bir belge geçirdiğim ve yayınladığım anda bütün sorumluluk size aittir. Artık bu şahısları asar mısınız, katlayıp derin dondurucuya mı koyarsınız, bilemem. Bunu benden çok sizlerin istediğini de iyi biliyorum.

NOT 1 : Konak Belediye Başkanı Hakan Tartan, Ahmet Sarışın döneminden itibaren medyaya sürekli malzeme olan jakuziyi tamamen söktürmüş, odayı başka amaçlarla kullanılacak hale getirmiş. Sarışın’dan sonra başkan olan Erdal İzgi ve Muzaffer Tunçağ’ın karşı olmaları ve basın açıklamaları yapmalarına rağmen jakuziyi bugüne kadar neden kaldırmadıklarını anlamadım. Üstelik eski başkan Muzaffer Tunçağ jakuzinin yanına bir de küvet koydurmuş.

NOT 2 : Hakan Tartan’ın eşi Aynur Tartan İZFAŞ’taki görevinden ayrılmış ya da ayrılma aşamasında.

YENİGÜN 12 - 06 - 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder